Dilfez

 Az kala ki tanimadım Dilfez’i
Dilfez Türküsü dinle indir.






Dilfez

Na fena degişmiş koydan gedali
Az kala ki tanimadım Dilfez’i
Karşıma geçti bir supurga tali
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Allah’ın sevarsan na hala galmiş
Koskoca kız idi bir parça kalmiş
Kırmızi yanahlar bambayaz olmiş
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Bir gezışi var ki zanarsın taydur
Etrefi yolunmiş kaşlari yaydur
Dedi hal keyf nasıl dedım ki eydur
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Lens mi na diyerlar oni tahturmiş
Kara gozlarıni çahır yapturmiş
Kendıni bir havalara kapturmiş
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Saçi bir renk idi şimdi karişuh
Yuzi guleç idi olmiş çoruşuh
Totaği boyanmiş ağzi buruşuh
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

İnca dil bir yanda sukse bir yanda
Demahki çıharmiş bizım koydan da
Kısa bişe geymiş her şe meydanda
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Elına geçurmiş fotraf makina
Bir yanbegi tutar bir da tikina
Komşilar toplanmiş resim çekina
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Kafirın çocuği nasıl azıtmiş
Sade yemiş içmiş gezmiş tozutmiş
Bir da umuzuna muhur kazitmiş
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Bacah bacah ustunaki atiyer
Namehram yerlari goza batiyer
Bir elinan dizlarıni tutiyer
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Boşanmişlar Çuli Çirkin Nuri’nan
Yenidan evlanmiş zengin birinan
Tatila çıhmişlar brodveyinan
Az kalaki tanimadım Dilfez’i

Burni biraz uzanmiş mi nayidi
Gormazluhtan galdi Sefil Seyid’i
Halbusa ki elımızda beyudi
Az kala ki tanimadım Dilfez’i

Yalçın TEMİZ
Dilfez indirmek için oynatıcıya sağ tıklayın ve "Sesi Farklı Kaydet" seçeneğini işaretleyin.

Reklam

0 yorum:

Yorum Gönder